woensdag 17 juli 2013

Zomers rokje

Het was hier de afgelopen weken rustig maar door het zien van de foto's die ik toegestuurd kreeg, werd mijn naaimicrobe terug geprikkeld!
Ik zocht een leuk stofje uit met een duidelijk doel in mijn achterhoofd en liet jullie via de facebookpagina mee bepalen welk stofje het werd. Eerlijk toegegeven... ik was blij met de keuze die de meesten onder jullie maakten want dat was ook mijn voorkeur ;-) Dankjewel!
Ik maakte voor mijn dochtertje een eenvoudig katoenen rokje met tricot band bovenaan. Ik had enkel nog maar een volledig tricot rokje gemaakt voor een nichtje maar wou wel eens een katoenen versie proberen. Of toch gedeeltelijk katoen want van ritsen in rokjes/kleedjes ben ik toch nog niet wild :-D
Even mijn dochtertje laten poseren...
Maar het is duidelijk ook speel-proof. Ze is er duidelijk blij mee!
Voor herhaling vatbaar dus!

stofjes: katoen 'CSD Dots Pink' van RJR Fabrics en uni-tricot 'Oranje' van Lillestoff
fournituren: biaisband '693 oranje'



3 opmerkingen: