vrijdag 21 februari 2014

My new friend... I hope!

Enkele weken geleden verbaasde mijn ventje mij... ik zou een overlock krijgen voor mijn verjaardag! °Jihaaaaa... vreugdedans!!!°
We zijn niet zo'n kado-kopers voor bepaalde gelegenheden dus dit was echt wel °WAUW° :-D

Direct begon ik te surfen op het net om MIJN overlock uit te kiezen! Gelukkig waren er op dat moment ook 2 groepsaankopen op facebook. Kon het toevalliger??? Na wat wikken en wegen besloot ik me aan te sluiten voor de aankoop van een Gritzner 788. Leuke korting, onderhoudscontract,... wat wil je nog meer?
En vandaag mag ik hem in ontvangst nemen!!! We komen met een deel kopers van dezelfde regio samen in Bekkevoort en daar wordt onze overlock dan afgeleverd door Naaimachine-Kliniek en krijgen we ook een korte uitleg. Ik kijk er nu al naar uit!

Ik wou deze week wat naaien maar het is enkel bij t knippen van het patroon en de stofjes gebleven. Ik wacht wel op mijn overlock om me dan volledig te geven op het mooi (!) afwerken van de randen :-) Of dat is het doel toch alleszins!
Ik kocht onlangs de patroontjes van Compagnie M. want ik heb me voorgenomen de lente-zomercollectie van mijn dochter grotendeels zelf te naaien... (Of we daar ook werkelijk in gaan slagen, laten we even achterwege!) Het Louisa-kleedje ligt alvast uitgeknipt klaar. Van de Mara-blouse enkel het patroon want ik wacht nog op dit stofje:
Ik had eerst een ander stofje in mijn hoofd, nl. dit:
Maar ik denk dat het bovenste stofje qua print net iets leuker gaat zijn. Hopelijk wordt t snel geleverd en kunnen we er aan beginnen.

Maar eerst maar wat geduld uitoefenen en dit weekend mijn overlock leren kennen en wat oefenen... niet mijn sterkste punt want ik wil altijd direct kunnen beginnen ;-)

5 opmerkingen:

  1. veel naaiplezier ermee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier! ik zou niet meer zonder kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bekkevoort? Dat is hier niet ver vandaan! Veel plezier met je nieuwe vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kocht hem ook, hier staat hij nog onaangeroerd... ik krijg maandag de uitleg en dan locken maar :)

    BeantwoordenVerwijderen