donderdag 19 maart 2015

SVDZ2: trui met knoopjes

Het was hier de afgelopen weken stil... veel te stil... Nochtans ligt er een stapeltje projecten klaar die ik zo op de blog zou kunnen zwieren maar het komt er maar niet van door het gebrek aan foto's ;-)
En de lijst van 'oh dat wil ik ook nog naaien' 'oh dat zou ook mooi zijn in dat stofje' ... 'oooh' dit en 'aaah' dat... met als gevolg dat ik aan niets begonnen geraak...

Dus net voor De Shopfabriek werkte ik een truitje af zodat het mee kon naar de beurs.
Dit is volgens mij nog maar het enige patroon dat ik gebruikte uit het nieuwe boek van Griet °schaamte° maar het is wel meteen een toppertje! Ik hou ervan dat je kan spelen met verschillende kleuren en prints.
Voor Lien haar neefje maakte ik al een truitje, dus voor Lien moest er ook eentje volgen!
Dat ik zwaar fan ben van oker, is ongetwijfeld niet nieuw! Dat ik opnieuw voor dit sweaterstofje koos, lag dus voor de hand.
En ze zeggen wel vaak dat je zwart niet met 1 kleur mag combineren... toch koos ik voor deze leuke zwart-wit print uit de wondermooie DOE collectie van Robert Kaufman. Carolyn Friedlander ontwerp zo'n mooie collectie die volgens mij ontzettend veelzijdig is en voor zowel meisjes als jongens kan, voor kleding, tassen of leuke interieurobjecten.
Voor mijn smalle meid zit de trui wat los maar zo zal ze er deze zomer tijdens de wat frissere zomeravonden misschien ook nog veel plezier aan hebben ;-)


stofjes: sweaterstof 'sweater gespikkeld - okergeel' en katoen 'Sharp in Black'

15 opmerkingen:

  1. Héél schoon! en gewoon uit curieusiteit, waarom mag je zwat niet met één kleur combineren?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en het zwart is zo toch gecombineerd met wit uit print, oker en al die stippeltjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai jouw dochter groeit ook als kool hé! Mooie trui, ik ben ook fan van de combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi!!

    Http://saraflie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Waarom heb ik dat boek nog niet?! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love oker, dus dit truitje scoort hier big time!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi truitje. Het boek staat op mijn verlanglijstje, maar de to-do lijst in mijn hoofd is ook nog zo lang!

    BeantwoordenVerwijderen