vrijdag 19 augustus 2016

Vlieg met me mee naar de regenboog!

Om één of andere reden speelt spontaan het liedje in de titel in mijn hoofd af als ik Lien dit kleedje zie dragen... De vliegende vogels, de kleurrijke vlekken (wolken),... ik werd meteen verliefd op dit stofje.


Ik kies niet snel stofjes in lichte kleuren voor Lien tenzij ik kan contrasteren met felle kleuren of bij kouder weer met een fel gekleurd vestje. Maar bij dit stofje gingen mijn radartjes sneller draaien omwille van de kleuren van de print.
Oker en appelblauwzeegroen zijn 2 van mijn lievelingskleuren. Herinner je je deze jas nog? De laatste maanden grijp ik ook snel naar blauwtinten omdat ik ondervonden heb dat Lien daar wel mooi mee staat met haar blauwe ogen.
Roze... tja dat is een geval apart... ik ben niet roze-minded maar die mening heb ik ook moeten herzien (kijk hier en hier). Een kleur die Lien wel afgaat dus nu kan je me ook wel betrappen met aankopen van roze vestjes en roze kniekousen ;-)




Ik koos voor een Tinny dress in zijn eenvoudigste vorm... kapmouwtjes en rimpelrokje. Meer heeft dit stofje niet nodig.
Ik naaide een maatje groter zodat ze het hopelijk nog lang kan dragen. Stiekem kijk ik al uit naar de herfst om te kunnen combineren met verschillende kleuren vestjes en kniekousen voor telkens een andere look!


We namen ook enkele buitenfoto's... stil staan is dan echt geen optie dus dat werden actiefoto's!



En deze schattige foto wou ik jullie ook niet ontnemen... Je zou het misschien niet zeggen maar Lien vindt het soms echt niet leuk om foto's te nemen.(herkenbaar?) Maar gisteren genoot ze en kreeg ze de slappe lach ;-)



stofje: 'Up above the clouds so high - multi' van Cloud9 Fabrics
patroon: Tinny dress van StraightGrain

5 opmerkingen:

  1. Oh die laatste foto is echt zalig... prachtig stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik probeer wit ook zo veel mogelijk te vermijden, maar soms kan je niet weerstaan he :) groot gelijk had je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! En ik heb dat vaak ook, een liedje bij een projectje, dat geeft het alleen maar dat extraatje hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk! Tiny in z'n eenvoud, dat zijn de mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen