vrijdag 15 december 2017

Christmas Tinny

De Tinny dress is ondertussen een vaste waarde in Lien haar garderobe. Een patroontje waar je niets mis mee kan doen en altijd goed is!
Ik moest deze keer dan ook niet lang kiezen... Lien had al eerder haar oog laten vallen op het stofje en ik kon haar vraag niet meer ontwijken.


Door de print van het winterlandschap en dennenbomen bombardeerde ik het naaisel al snel tot een kerstkleedje... Yes indeed, she really has a Christmas dress!!!
Over een aantal jaren zal ze dat minder leuk vinden maar nu vindt ze een kerstkleedje helemaal geweldig!
Happy girl = happy mom!



Voor de foto's leefden we ons helemaal in met mini kerstboompjes en confetti! We maakten van de fotoshoot een feestje en Lien vond het geweldig!
Op het stofje zijn de sneeuwvlokjes ook zilverkleurig voor wat extra bling bling maar dat is jammer genoeg op de foto's niet te zien.



Misschien is dit echt een 'fout' kleedje maar ik dacht 'met blauwtinten zit het altijd wel goed voor Lien' en Lien straalt in het kleedje.

Leave
a little sparkle 
wherever 
you go!

... en het komt allemaal goed ;-)

Jullie weten alvast wat Lien bij de feestdagen zal dragen!
Alvast fijne feestdagen voor iedereen!


stof
patroon
Tinny dress van StraightGrain

4 opmerkingen:

  1. Super kleedje! Mijn dochters zouden dit meteen voor zichzelf bestellen! Enne... dit is wel verslavend.... mijn meisjes willen nu elk jaar een kerstkleedje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige jurk! Staat haar geweldig, fijne kerstdagen voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    บอลพรุ่งนี้

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice post.really I apperciate your blog.Thanks for sharing.keep sharing more blogs.

    หนังสยองขวัญ

    BeantwoordenVerwijderen