donderdag 3 januari 2019

Sewingtime for the win!

Een nieuw jaar doet me even terugblikken op het voorbije jaar. In 2018 werd er relatief weinig genaaid of het naaisel geraakte niet eens gefotografeerd om op de blog te verschijnen :-D

Hopelijk kan ik daar in 2019 wat verandering in brengen!
2018 eindigde alvast met extra naaitijd voor kerstkadootjes en babystuff.
De foto's nam ik snel snel met mijn smartphone dus sorry voor de mindere kwaliteit...

Een extra trui of broek is altijd welkom als extra kadootje onder de kerstboom bij mijn schoonzus voor onze mete/petekindjes. En met de nieuwe collectie van See You at Six kon dat plan enkel maar slagen!
Een mini hudson pant voor de jongste, een rocco sweater voor de middelste. Patroontjes die ik al vaak gebruikte en nooit teleurstellen!


patroon trui: Rocco van Zonen 09
patroon broek: Mini hudson pant van True Bias
stoffen: See You at Six

Het kersverse nichtje dat werd geboren kreeg uiteraard ook enkele naaisels. De bio-stoffen van Birch zijn perfect voor wat babystuff! Voor het eerst waagde ik mij aan de jumpsuit van Kiind en een lekker warm jasje kon ook niet ontbreken.




patroon jasje: One to hug van Mind the Whale
patroon jumpsuit: jumpsuit van Kiind (gratis)
stoffen: Birch en boordstof van See You at Six

De jumpsuit zit zo snel in elkaar (als de drukknopen toch willen meewerken ;-) ) dat een 2de onder de kerstboom niet kon ontbreken. Ideaal voor restjesverwerking want ondertussen is Lien haar kleedje met dit stofje ook klaar.


patroon jumpsuit: jumpsuit van Kiind (gratis)
stoffen: See You at Six


Uiteraard naaide ik de afgelopen weken ook voor Lien. Ze gaf me een heel wenslijstje toen ze de stoffen van See You at Six bekeek. De eerste lading is klaar maar jullie mogen nog aan-foto's verwachten :-)



1 opmerking: