donderdag 20 juni 2013

Boeken-tasje

Mijn nichtje leest heel graag dus ik kocht haar een aantal leesboeken van Geronimo Stilton. Omdat kadootjes altijd mooi verpakt moeten zijn, maakte ik een tasje voor de boeken... een boeken-tasje!
Ik nam de draagtas van Elisanna als basis maar maakte er een rechte versie van.
Tussen de 2 stofjes zette ik een witte paspel. Ik twijfel alleen nog of ik haar naam op de gele strook ga flocken in het wit.
 Boeken in de tas en klaar is het kadootje! Veel leesplezier Alyssia!


update: Bij nader inzien vond ik dat de gele boord toch wat saai was en wat extra mocht krijgen. Dus toch maar de flockfolie genomen, naam afgedrukt en uitgesneden.
stofjes: katoen Hourglass Aquamarine van Free Spirit en uni-katoen Citrus van Robert Kaufman

4 opmerkingen:

  1. Supermooie stofjes heb je gebruikt,passen heel mooi samen!
    De naam op het geel flocken,zou ik zeker doen,het zal net dat ietsje meer geven nog,de finishing touch zoals ze zeggen! ;)
    grtjs,veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Veerle!
    Ik ben bezig met het flocken. De gele boord mag iets extra krijgen hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ,de naam komt prachtig uit op het geel! :)

    BeantwoordenVerwijderen