maandag 9 september 2013

To do

Velen zullen t wel herkennen... veel in je hoofd hebben om te naaien maar er niet genoeg tijd voor vinden en de durf voor de moeilijkere dingen ontbreekt ;-)
Ik heb nog een aantal dingen op mijn to-do-lijstje staan zoals een winterslaapzak voor de dochter. Ik ging ook eens een zomer-versie maken maar dat is nu al te laat! Vooral de ritsvrees is de schuldige waarom ik nog steeds geen slaapzak gemaakt heb. Na een vorig project is die vrees wel geminderd en ga ik mij er aan wagen! Hopelijk met een toonbaar resultaat :-D

Ik denk dat het een combinatie van deze stofjes gaat worden met een vleugje fluo, maar misschien verander ik morgen weer van gedacht :-) Wat denken jullie?

Wat staat er nog op het to-do-lijstje?
kussens, knuffeltje, ooit eens een hemdje, hoodie, mini-ritstasje, ...

5 opmerkingen:

  1. Hier ook een eindeloos to-do-lijstje.
    Ik vind de combinatie super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog zoveel op mijn lijst en vooral te weinig tijd :) de ritsenvrees ken ik... Ik heb daar ook last van... Veel succes alvast ;)

    P.s. Momenteel geef ik iets weg op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. To do lijstjes zijn heel herkenbaar :). De combinatie vind ik heel mooi, zeker met het fluo bandje, dat breekt het geheel wat. En wat die rits betreft, daar moet je echt geen schrik voor hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook een slaapzak op het to do-lijstje! Zomerexemplaar past nog nipt maar met dit weer mag de warmere versie niet te lang meer op zich laten wachten ... Ik ben benieuwd naar het resultaat, mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen