vrijdag 7 februari 2014

Moodboards

'GE-WEL-DIG stofje. En goed idee van dat moodboard want ik vond dit echt een vreselijk stofje op de webshop. En nu ben ik me aant proberen beheersen om mijn koopstop te respecteren...'
Een reactie van Evelien op mijn vorig blogberichtje.

Ik moest hier enorm om lachen maar eigenlijk heeft ze wel een punt... productfoto's geven vaak geen juist beeld van een stofje. Daarom dat ik mijn best doe om zelf foto's te nemen van de stofjes en ook moodboards maak.
Het is waarschijnlijk een beetje beroepsmisvorming maar ik vind t wel belangrijk dat jullie kunnen zien met welke andere producten een bepaald stofje te combineren is. Want geef toe... surfen tussen 2 pagina's om kleuren te vergelijken of de website in verschillende tabs open doen... het is toch niet dat hè?!
Ik hoop dat de moodboards voor bepaalde stofjes inspirerend werken al kan je natuurlijk met nog veel meer andere producten combineren.

Vandaar dat ik voor dit blogbericht nog enkele moodboards gemaakt heb van de nieuwe stofjes van Art Gallery.





De moodboards kan je ook altijd terugvinden op de Facebook-pagina of op de website.

En twijfel je bij een bepaald stofje toch nog over de beste kleur van naaigaren, biais, paspel,... Stuur dan gewoon even een e-mailtje of vermeldt het bij je bestelling en er wordt een persoonlijk moodboardje gemaakt!

En nu aan de slag met deze mooie stofjes! ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten