zaterdag 5 januari 2019

Hartje voor See You at Six


Toen ik een tijdje terug de staaltjes ontving van de nieuwe See You at Six collectie, liet Lien duidelijk merken welke stoffen haar voorkeur hadden. 
En een wenslijst volgde ook meteen... 
'Mama, dit voor een rok, dit voor een trui, dit ook ... 
en dit voor zo'n kleedje met elastiek! Dat kan hè, mama?!'

Denk er nog haar lieve oogjes bij en je kan je voorstellen dat ik niet anders kon dan 'tuurlijk schat! dat kan allemaal!' antwoorden :-D



Ik koos voor eenvoud! 

Een eenvoudig rimpelrokje met taille-elastiek + 2 truien = 2 outfits die perfect combineren met elkaar! Wat hou ik van de collecties van See You at Six!



De prijs voor originaliteit zal ik hiermee niet winnen maar het moet niet altijd ingewikkeld zijn om ook mooi te zijn.
Een rechthoekige lap rimpelen op een taille-elastiek en de reeds gekende Emma trui voor wat bandwerk.




Voor een keer was Lien trouwens in haar nopjes om foto's te laten nemen. 
Geen gezeur en voor ze het wist, vond ik het al voldoende en waren de foto's voor 3 outfits al getrokken.
Ja 3, maar die 3de krijgt een apart blogbericht ;-)


patroon trui: Emma trui van Emma&Mona
stoffen: See You at Six

2 opmerkingen: