zondag 16 juni 2013

Vink-tas

Ik wou al heel lang eens een tas voor mezelf naaien. Ik naaide alleen nog maar voor mijn dochtertje of kadootjes voor anderen. De sateen katoenen uit de Bekko-collectie van Michael Miller leken me dan ook ideaal voor een tas!


Toen ik de Vink-tas al op verschillende blogs zag verschijnen, leek me dat de ideale tas om te starten. Ik volgende deze beschrijving maar pastte kleine dingen aan. Het onderstuk kon met het gekozen stofje niet uit 1 stuk en de handvaten heb ik ook korter voorzien.


Ik heb uiteindelijk toch voor een uni-katoentje gekozen voor het zakje en de binnenkant en niet het stofje met cirkels uit mijn vorige post.
Ik heb er ook wat fluo aan toegevoegd met een biaisbandje.

stofje buitenkant: sateen katoen Swell Tangerine van Michael Miller
stofje zakje en binnenkant: uni-katoen Ocean van Robert Kaufman

Deze tas gaat voor veel doeleinden gebruikt worden denk ik en er kan veel in! Ideaal voor een vrouw! ;-)

1 opmerking: