vrijdag 14 juni 2013

Over BelleLien

Als interieurarchitecte ben ik altijd bezig met creativiteit en kleuren, maar van stofjes voor kleertjes had ik nog geen kaas gegeten. Hoewel vrolijke kleuren en leuke motiefjes me niet helemaal koud laten.

Tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje leerde ik een toffe dame kennen. Zij was degene die me aanzette tot naaien en me de eerste stoffenwinkels online leerde kennen. (Dankjewel S.!) Er werd een eerste bestelling geplaatst en vanaf dan was ook ik trotse eigenaar van stofjes en toebehoren en kon ik aan de slag.

Al snel borrelde het idee om een eigen online stoffenwinkeltje op te starten... maar twijfel bleef aanwezig. Tot ik op een gegeven moment gezegd heb: 'We geven er een lap stof op en gaan er voor!' En zo is BelleLien ontstaan!


Ik hoop dat jullie even enthousiast zijn bij het zien en kiezen van een stofje, lintje,... Ik wens jullie alvast heel veel creativiteit en veel naaiplezier!

Groetjes,
Kathleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten