zaterdag 15 juni 2013

@ work

Ken je het gevoel... weten dat je moet werken maar zo graag willen naaien?
Ik ga vandaag proberen ze gewoon beiden te doen! Eerst beetje werken, dan naaien als ontspanning... of misschien toch andersom? :-D

Nee mijn verstand zegt dat ik eerst deze plannen moet afwerken!

En dan ga ik gewoon aan de slag met deze stofjes!

Die heb ik toch al even uitgekozen voordat ik begin te werken. Ze liggen hier nu verleidelijk naar mij te kijken en roepen 'knip mij, naai me aan elkaar,...!
Toch maar beter even oogkleppen aandoen en negeren ;-)

2 opmerkingen:

  1. En wat zal er gemaakt worden met de stofjes? Hier ook nog eerst rapporten nalezen en dan nog naaien voor de juffen van de kids :)



    staruur.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga de Vinktas proberen te maken. Veel succes met de rapporten!

      Verwijderen